sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Välineurheilija

Olen. Kyllä. Nyt ja aina. Se on vaan niin jännää omistaa kaikenlaisia vempaimia ja seurata milloin mitäkin sykettä ja rasvanpolttoa ja kehonkoostumusta ja kalorinkulutusta ja ja ja...
Tänään meni kyllä tilaukseen aivan loistava tuote. Nimittäin Versa Grippsit.
http://www.geevoima.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/16012009-123127/Products/VGPROBLK/SubProducts/VGPROBLK-0001

En pärjäisi salilla enää ilman. Mulla on ihan sellaiset tavis salihanskat Nikelta ja sitten menin ostamaan rannetuet sen jälkeen kun alkoi taas salitreenit rannemurtuman parannuttua. Mutta en tykännyt niistä yhtään joten niitä ei ole käytetty kertaakaan...ne ei vaan sovellu mun käyttöön vaikka miten vääntäisin ja kääntäisin.

 
Mutta joo, Versa Grippsit tulee takuuvarmaan käyttöön ja ne AIKUISTEN OIKEESTI auttaa nostamaan painavia pianoja enemmän ja paremmin. Itsellä ainakin käsien puristusvoima loppuu ennenkuin se voima lihaksesta mitä työstetään, ja etenkin jos se tanko on sellaista röpöpintaista niin ai himputti kun se sattuu ja kovaa!! Mä olen salikaverilta kokeillut näitä ja on aivan loistavat. Nyt mä en vaan tajua miten oon edes odottanut kolme viikkoa että oon saanut aikaiseksi tilata noi itselle. Mutta järkytyin mä kyllä hieman tosta hinnasta...siis jumankauta, 59,95€!!!! Vieläkin shokissa. Ja tietty sellaiset 7€ postituskulut siihen päälle. Ja mä kun luulin että salitreenaus on halpaa :D Meet vaan salille ja nostelet painoja, mutta ei...pitää olla tossua, trikoota, toppia, juomapulloa, hikipyyhettä ja nyt tollasia supervoimia antavia kumilärpäkkeitä. Hohhoh.
Plussana noissahan tulee tohon ranteeseen tuollainen paksumpi tuki myös, että vähän niinkuin kaks yhdellä iskulla.
Ne vanhat narut menee kyllä myyntiin. Jos joku täällä haluaa ne ni ilmotelkaa ennenku ne löytää tiensä kirpparille. Ihan uudet löytyy Täältä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti