keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Hyvä vaaka, parempi mieli

Tänään on ollut jee jee –aamu. Hyvä mieli ja parempi olo. Tästä voin kiittää kotivaakaa. Se nimittäin näytti maanantaiaamuna (mättöviikon jälkeen) huikeat 70kg. Ja tänään se oli painunut alaspäin 68,9 kiloon. Me so happy J Muutos on tietty pieni, ja joku tähän varmaan huutelee että ne on vaan nesteitä. Itse kieltäydyn ajattelemasta niin, sillä mä juon joka päivä tasaiseen tahtiin sen 3kg ja viikonloppuna en juurikaan juonut mitään alkoholipitoista skumpan ja kahden siiderin lisäksi. Mä haluan ajatella että se on sitä itteensä, eli läskiä, joten thats it.
 
Kiitosta kuuluu myös BootyCamp-ohjelmalle, jonka ruokavaliota mä toteutan suuntaa antavasti tällä hetkellä. Kaikkia niitä lisäravinteita, tai siis mitään niistä, en ole hankkinut, vaan käytän vanhoja pois ensin mitä kotona lojuu. Ja olen jättänyt hiilarit vähemmälle. Aamupalaksi syön välillä leipää maitorahkan sijaan, niinkuin tänä aamuna, en vaan osaa luopua siitä kokonaan.
 
Herkkuleivät murun tekemänä

Aamulla innostuin kovasti myös työpaikan kaapista löytyvistä teistä (jep, tuo on teen monikkomuoto, mä oikeen googlasin sen!). Vedin porkkana-kaura voikkujen kanssa OMG-teetä, toffeella maustettua mustaa teetä. Itse tykkään enempi kyllä vihreästä teestä, ei ole ihan niin voimakasta, mutta tää oli kyllä ihan hyvää, jopa maistui se toffee hiukan.
 
OMG, LOL, Daa, M8 jätskin makuista teetä, Reps...ihania nimiä!!! Ja makuja. Miltäköhän maistuu jäätelön makuinen tee?
 
Mä pidän töissä myös D-vitamiinia sekä magnesium-purutabletteja, jotta muistaisin ottaa ne joka aamu. Lääkäri suositteli kovien treenien vuoksi tuota magnesiumia kun kävin valittamassa kipeytyneitä sääriä. Joten se on nyt ainakin toistaiseksi listalla. Ja D-vitamiinia nyt ei varmaankaan voi saada tarpeeksi tähän aikaan vuodesta.
 
 
Mulla on myös naposteluhetkiä varten hätävara työpaikalla. CocoVi:n Trailmix. Se sisältää kaakaonibsejä, gojimarjoja, mulperia, mantelia sekä cashew-pähkinöitä. Vetäsen naamariin kourallisen sekoitusta päivässä, mikäli alkaa sellainen pikkunälkä vaivata ennen lounasta. Tykkään kyllä että on hyvää. Ostin kotiin pussillisen kaakaonibsejä, kun ajattelin että niitä on hyvä ripotella vaikka rahkan joukkoon tai vetää ihan sellaisenaan kun se herkkuhimo iskee. Petyin pahasti niiden kitkerän karvaaseen makuun...ei ollut ihan mitään niin makeaa helpotusta kuin suklaa. Mutta tuohon sekoitukseen ne sopii mainiosti.
 
Uusi Niken juomapullo ja trailmixiä
 
Sitten mun on myös pakko mainostaa tuota Nike:n juomapulloa. Aivan mahtava ostos Sportamoren nettikaupasta. Siinä kun on tuo nokkaosa mistä juodaan. Vähän aikaa meni ymmärtää että pulloa ei tosiaan tarvitse kallistaa vaan siellä menee tuo pilli, niin siitä vaan kun imaset niin johan vettä tulee J Näyttää, ja tuntuu alussa vähän hassulta, kuin aikuinen joisi tuttipullosta tai lasten nokkamukista, mutta siihen tottuu supernopeeta. Pysyy kiinni kassissa, ei vuoda vaikka olisi miten päin. Ja parasta on se, että tosta juo sen puoli litraa vettä ihan hujauksessa. Mä olen koko ajan täyttämässä tota. Ennen on aina tuntunut vedenjuonti vähän nihkeeltä, ei aina mene sitä kolmea litraa, mutta nyt on kyllä helpottunut sekin. Niin ja toi on myös sellanen PBA-vapaa, eli ei mistään myrkyistä tehty J
 
Tänään olis vuorossa salitreeniä ja pientä shoppailua. Mä aion hankkia sellasen Polarin aktiivisuusrannekkeen. Olen sitä pyöritellyt mielessä ja tajusin että mullahan on lahjakortti Intersportiin. Jotenka sellainen mulle kiitos! Salitreenit on myöskin BootyCampin-ohjelmilla, että täällä ollaan nyt rakentamassa sitä kuuluisaa JLo-bootyä :D Voin kirjoitella treeneistä enempi myöhemmin. Tämä saa nyt jäädä tällaiseksi ihanaksi sekamelska-postaukseksi.
Oikein kivaa ja treenirikasta keskiviikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti