tiistai 25. helmikuuta 2014

She's alive!

Onhan se kivaa että tekemistä riittää, mutta siinä vaiheessa kun et enää tänään muista mitä teit eilen, niin saattaa olla että sitä tekemistä on hiukan liikaa. Mulla viime viikko meni ihan silmänräpäyksessä, enkä voi varmaksi vannoa mitä kaikkea tuli tehtyä. Paitsi treenattua!

Tein ihan hyvin ohjauksia viime viikolla, muutamia sijaistuksia ja omat ohjaukset. Salitreenit jäi vähemmälle, mutta bodypumppia sitäkin enemmän. Kuvasin oman lisenssivideoni perjantaina ja hitto että jännitti! Koko perjantain olin ihan hermoraunio ja jankkasin mielessäni koreografiaa ja mitä sanoa milloinkin. Ei tuntunut sitten yhtään luontevalta ohjata kameran edessä. Jännitin varmaan enemmän kuin mitä ihan ensimmäisellä ohjauskerralla :) Kuvauksen jälkeen oli vaan helpottunut olo, ja hiukan ihmettelin miksi edes olin jännittänyt koko juttua, onhan se itsellekin vaan hyväksi että näkee miten sitä itse tekee liikkeet. Mutta ei se vaan ole luonteva tilanne. Nyt se video pitäisi vaan analysoida ja lähettää eteenpäin. Kerran sen olen jo katsonut läpi, mutta en sen enempiä analysoinut itseäni, joten huomenna on se vielä edessä. Sitten tarvii enää jännittää mitä palautetta Les Millsiltä tulee.
 
Jännitystä ilmassa...valmistautumassa tuntiin...
 
Mun vihollinen, suuri vastustaja!
Tänään oli ensimmäinen bodypump-ohjaus kuvauksen jälkeen ja se oli ehkä paras tähänastisista ohjauksista ikinä :D En tiedä onkohan sitten kaikki paineet kadonnut sen kuvaamisen seurauksena vai mikä on, mutta fiilis oli aivan loistava ja ekaa kertaa tuntui että ohjaus meni sujuvasti ja vaivattomasti. Siis se puheohjaus. Oli vaan kiva, iisi olo ja hyvä mieli. Ihanat asiakkaat kun niistä (teistä) saa niin paljon energiaa ja iloa omaan ohjaamiseen. Iso kiitos kaikille ketkä olivat mun tunnilla tänään, mä tykkäsin ihan kympillä <3

3 kommenttia:

  1. Olisko sulla halua kirjottaa vähän tosta pumppi koulutuksesta? Ite oon menossa nyt keväällä koulutukseen ja kaikki mahdollinen etukäteistieto on pelkkää plussaa :D. Aika paljonhan noita jo löytyykin, mutta jokasen kokemus koulutuksesta on kuitenkin vähän erilainen. T.Nena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan käypä idea :) Voisin kyllä siitä kirjoittaa. Itse kun on yrittänyt etsiä tietoa noista koulutuksista niin välillä tuntuu kovin nihkeästi löytyvän niin on kiva kirjoittaa itse niistä, jospa joku muu saa niistä apua :)

      Poista
    2. Minua kiinnostaisi myös tämä aihepiiri :-)

      Poista