torstai 6. helmikuuta 2014

Aina ei ole hyvä päivä

Että mua välillä kyllästyttää seurata jotakin tiettyä ruokavaliota ja punnita aineksia. Tuntuu että koko ajan saa seisoa hellan äärellä ja paistaa kanaa. Älkääkä vaan mainitko mulle mitään kaurapuurosta. Mä VIHAAN kaurapuuroa. Mä vihaan sitä JOKA IKINEN aamu. Se on hyvää vain sillon kun mun tekee sitä mieli. Muuten se on ihan pakkopullaa. Oih...pullaa...

Aamupalaa...liisteriä...
 
Välillä on taas ihanan helppo fiilis kun kauppalistan teko sujuu niin helposti, ei ole vaikeuksia miettiä että mitä söisi, ja kuitenkaan ei tarvitse syödä pakolla mitään mistä ei tykkäisi (tähän en laske mukaan palautusjuomia, latureita sun muita ällöjä treenijuomia, hyi!). Ja onhan tää tehty puolittain helpoksi kun teet niinkuin ohjeissa sanotaan ja venaat vaan niitä tuloksia.
 
Muilla on viinihyllyssä viinejä, meillä on munanvalkuaisia ja kaikenlaisia lisäravinteita.
 
Ja se venaaminenhan on ihan saatanasta! Mä haluan tuloksia heti-nyt-paikalla ja mielellään vielä isot tulokset. Mä en kestä kun mä en saa vieläkään hypättyä mun yksiin farkkuihin ihan tosta noin vaan, vaikka tää on jo kolmas viikko! Siis pitäishän sen jo näkyä! Hermot menee ja itkettää ja kaikkea hyvää tekis mieli. Tähän ei auta se että tuloksia ei näy eikä kuulu...
 
Päivällinen
 
Tosin niitä tuntuu. Mun etureidet tuntuu ihan kiinteiltä, kun jännitän niin ne on suorastaan kovat! Wau. Käsivarret ei ole pelkkää höttöä, vaan mulla alkaa pikkuhiljaa tuntumaan ojentajalihaksia. En olis ihan heti uskonut. Vähän vielä höllyy kun sheikkaa, mutta ei kauaa. Tästä syystä mä olen oppinut rakastamaan käsitreeniä salilla.
 
Iltapalaa
 
Puntaria sen sijaan olen oppinut vihaamaan. Ja potkimaan. Vaa’an lukemat ei muuten paljoa muutu. Lähtötilanteesta ollaan tultu alaspäin 2kg...siis oikeesti! Ja nyt se heiluu puolenkilon tarkkuudella ylös-alas-ylös. Ei kivaa. Mutta tänään olotilan pelasti ihanan Monnan kirjoitus facessa hänen yhdestä asiakkaasta ja taas palautettiin kirkuvanpunaisena mieleen se, että ei vaa’an lukemalla ole merkitystä vaan sen mittanauhan. Jep. Taidanpa kaivaa omani terkempaan syyniin...taisin sen kyllä edelliseltä kerralta paloitella kun alkoi harmittaa. Joten taidan ostaa uuden ja opetella kunnioittamaan sitä.
 
Lounas
 
Niin, ja voitin mä myös MT personal trainingin arvonnassa palkinnon :) WOHOOO!! Että kyllä se fiilis on enemmänkin hyvä kuin huono. Välillä vaan tuntuu niin raskaalta, mutta onneksi se tunne menee aika nopsaan ohi. Toisinaan.
 
Ketuttaako teitä muita välillä omat dieetit/ruokavaliot/yritykset pysyä ruodussa?

4 kommenttia:

  1. En tiiä minkälaisia palkkareita sun muita protskuja oot maistellut, mutta Mass:n palkkari ja protsku on ainakin oikeesti hyvää. Leaderin palkkari maistuu kyllä pahalle, mutta siihen tottui jotenkin ajan kanssa.
    Millaselta tuo shock maistuu?
    Mulla on treenijuomana Mass:n eaa aminohapot, aika makeeta mutta lantraamalla saa sopivan.
    Laturin vaikutus treenaamisessa on mielestäni hieman kyseenalainen, vaikka voi silläkin saada hieman puhtia reeniin.
    -Riku :)

    VastaaPoista
  2. No mä en tosiaan ole huomannut suurtakaan eroa...oikeestaan en mitään eroa treenissä laturin ansiosta...Meillä siinä shocissa makuna se kirsikka, se on kamalan suolainen!! Sellanen tunkkainen maku ja se suolaisuus puskee läpi vaikka kiven. Yäk.
    Se treenijuoma intra on alkanut menemään, makuna appelsiini, ja mä luulen että treenin teholla on vaikutusta siihen. Huono treeni ni en saa juotua mutta kun painot nousee ja hiki virtaa niin kyllä se juomakin menee alas.
    Palkkarina mulla on Fastin Whey+, makuna suklaa ja minttusuklaa. Tarttis kyllä kokeilla jotakin muuta...alkaa se maku tympiä. Vaikka sitä vähän juodaankin niin kyllä se vaan olis ihanaa kun se olis jotakin hyvää!

    VastaaPoista
  3. Mulla alkaa kyllä monet jutut tökkiä aika nopsaan. Rahka ja ananas on yksi sellainen setti. Mutta mä nyt en olekaan supertarkka edes ruodussa ollessani. En esimerkiksi punnitse ikinä ruokia. Palautusjuominakin käytän vain tölkeissä olevia Gainomaxeja ym. Voi vitsi mikä laiska lusmu -fiilis nyt tuli! :-D Mut jokainen tyylillään. Tsemiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps, oon huomannut saman. Palkkarit tökkii, mutta sitä fastin minttusuklaata mikä on valmiina tölkissä niin sillä vois vaikka elää! se on ihan kuin jotain Jacky makupalavanukasta! namia.
      Mua on kanssa tää ruuan punnitus alkanut nyppimään...mutta samaan vetoon on myönnettävä että mä tarviin sitä vielä. jos en punnaa niin paisun kuin pullataikina, mä en ymmärrä mikä siinä on että se annoskoko alkaa suurentyua ajan myötä...

      Poista