keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Missä se motivaatio oikeen on?!?!

Nyt on neljä viikkoa menty BodyCampin ohjeilla mutta missään ei näy eikä kuulu. Enkä voi nyt yhtään syyttää ohjeita, kyseistä firmaa, enkä edes saliohjelmaa, sillä vika piilee juurikin minussa. Nyt ei vaan lähde käyntiin, ei sitten millään.

Fiilis on usen  tämä! Kuvakaappaus @tikisofficial -Instagram-tililtä


Kun ruokavalion kanssa menee hyvin niin salille en "ehdi". Ja kun käyn salilla niin sitten se ruokavalio alkaa lipsua. Miten hemmetissä tää voi olla niin vaikeeta?!?!

Yksi niistä harvoista kerroista kun olen salille päässyt (lue mennyt) treenaamaan.

Mä tiedän tasan tarkkaan mitä haluan. Vaihtaa läskiä lihaksiin ja tuntea iloa epätoivon sijaan kun ahtaudun farkkuihin. Tai mekkoihin. Tai paitoihin. Oikeestaan mihin muuhun kuin jumppahousuihin tai verkkareihin. Tällä hetkellä mun pukeutumiskoodina on mitä vaan mahtuu päälle ja villasukat. Ah, mä oon niin kuuma!!!

BOOM!!! My thoughts exactly... Kuvakaappaus @weightlossvideos -käyytäjän Instagram -tililtä.

Mutta missä se mun motivaatio piileksii vaikka tahtoa olis ja tavoitteet selkeät. Missä on mun selkäranka pysyä ohjeissa? Ja kun ruokavaliossa ei edes ole mitään mistä mä en tykkäisi. Helppoa ja nopeeta ja ennenkaikkea hyvää ruokaa. Miksi, oi miksi mä haluan niitä herkkuja enkä vaan  pysty sanomaan ei?

Aamupala. Tosi hyvää. Oikeesti.

Kaikilla muilla tuntuu olevan niin helppoa. Joo ei varmaan aikuisten oikeesti ole, mutta siltä musta tuntuu. Tää on ihan perseestä taistella itseään vastaan kun aina tietää häviävänsä sille sisäänrakennetulle syöpölle sokerihiirelle. Ei jaksa eikä halua enää voivotella ja vetää vatsaa sisään, mutta kun ei osaa lopettaa mässäilyä.

Rentouttavaa herkutella töissä töiden lomassa...palkintohan tää on kun on niin ahkera, eikö?

Kaksi viikkoa menee aina hyvin, sitten se loppuu. Seuraavat kaksi viikkoa menee päin mäkeä ja aina torstaista sunnuntaihin mä vannon että "maanantaina alotan ihan tosissani!".

No niin. Tästä vähän ääntä kohden. Itseasiassa muuta en tuosta tällä hetkellä haluais kuin tuon punaviinin...

Sitä oikeaa maanantaita TOSISSAAN odotellen...AIKUISTEN OIKEESTI.

1 kommentti:

  1. Oman motivaation pikkuhiljaa noustessa takaisin ylös pohjamudista aloin käydä blogilistaani läpi. Mitä sinulle kuuluu? :) Terveisin Pulamössöstä treenihulluksi :D

    VastaaPoista